My karakter

My karakter

Wednesday 28 May 2014

DAG 10

Ek kan nie glo dat die tien dae al verby is nie? Ek onthou nog hoe ek gevoel het in eerste jaar toe ek die hele tyd hierdie projek wou virmy het. Om 'n boer te wees kom daar ander vrantwoordekede. Jy is nooit skoon nie, jy stink altyd soos varke of hoenders, dis regtig nie my gunstelling nie.

Alhoewel ek bly is dat hierdie projek klaar is, is ek bly ek het dit gedoen. Onder al die vrees en skaamte het ek vreeslik baie geleer oor myself.

  • Ek het geleer dat ek in myself moet vertrou.
  • My selfbeeld is nie ander mense se probleem nie.
  • My selfbeeld moet my nie teveel pla nie omdat dit aardse goed is.
  • My opinie our myself is meer belangrik as iemand anders se opinie/s
  • As ek gelukkig is met myself, Soos ek is, gaan niks anders my pal nie.
  • Ek is skaam is or bang is, moet ek net my kop bo dra en niks sal my af kry nie.
  • Ek het geleer dat ek baie spesiaal is aan myself, familie en vriende en hulle het my aanvaar as 'n boer so hulle ondersteun my altyd.      

No comments:

Post a Comment