My karakter

My karakter

Tuesday 27 May 2014

DAG 9

MY BAAS

Vir die eerste keer hierdie week was my baas vandaag by die werk…Kon hy maar nie gewag het tot donderdag nie?

Al die belangrikke mense by die werk moes vandag daar gewees het! meetings, training en maand einde! great !

Toe ek in stap lag almal onmiddelik vir my. My tannie by die werk het net gese "hy is eintlik 'n fancy ou." Vir my was dit 'n skok omdat my tannie seeker gevoel het dat ek skaam was en gebekommerd is oor my selfbeeld in dardie oomblik. Dit wys my net dat selfbeeld so belangrik is vir eneige iemand, en ander mense se "look" jou aan tas. My tannie is die manager en sy het seker gevoel sy moes my ondersteun en se ek is eintlik 'n fancy ou? Miskien was sy ook skaam voor haar kolegas dat ek soos 'n boer aan getrek het.

My baas het net na my toe gestap, my op die skouer geraak en geese "halo, boer seun." ek kon dood gaan! Hierdie projek het my eintlik geleer dat mense se opinie niks aan my kan doen nie. Ek ster my nie  te veel aan mense nie, dankse hierdie projek. My oe is nou groter en selfbeeld sterker!

No comments:

Post a Comment