My karakter

My karakter

Monday 26 May 2014

DAG 8

HOE VREEMD?

Vandag was ek so verbaas, party van my maats en my lektor het vir my geese dat ek begin lye of ek normal lyk. As of hulle al vir 'n week boere klere dra!!

Nodat hulle se dat ek normaal beginne lyk het, maak dit my warrie omdat dit my onmanlijk laat voel dat hulle dink ek like soos 'n boer! Dit is nie my "look" vir wat ek gaan nie, meer smart casual!!

Vandag het ek besef hoe belangrik 'n mens se opinie oor my is. Ek is konstant besig om mense te probeer impres om 'n goeie indruk te maak, maar ek is verkeerd. Dit maak nie saak wat mense oor jou dink nie, of hoe mense oor jou voel nie. Dit is die grootse fout wat mense se selfbeeld aantas. Dit trek 'n mens af en druk 'n mense net dieper in die grond. Te skaam om iets te se in klas of te bang om 'n nuwe look te probeer, al net omdat jou selfbeeld aan ander mense belangrik is.

Grootse les van my ouers af van ek al jonk was, "moet nie jouself aan almal steer nie". Soms vergeet ek die stelling en warrie te veel aan my selfbeeld en ander mense se opienies.

No comments:

Post a Comment