My karakter

My karakter

Thursday 22 May 2014

DAG 4

Dit Voel as of ek al my hele lewe kaki klere drae!!!

Kan nie wag vir die tien dae om verby te wees nie. Ek moet erken, ek is al gewoond daar aan om my kaki klere aan te trek. Ek word wakker en kyk nie eers na my klere kas nie. Selfde klere maak darem my keuse op! Niks meer van "wat moet ek vandag drae nie" of "Ma! waar is my sandale"

Vandag was dit so koud toe ons een van ons toetse geskryf het, maar ek het aan houdind vir myself gese "'n boer word nie koud nie". Ek het maar aanvaar dat ek 'n bietjie hoender vleis gaan kry.

 More gaan ek na 'n perde skou toe en ek sien glad nie uit na die mense wat my ken se reaksies nie. Gelukkig, lyk meestal van hulle ook soos vuil, plaas mense. As jy hulle vergelyk na die studente by vega, sel ek stem dat ek meer by die perde mense in pas as wat ek so by vega aantrek!

No comments:

Post a Comment